fbpx

O nas

Nie znamy Cię dokładnie, ale skoro dotarłeś aż do tego miejsca, to wiemy o Tobie jedną bardzo ważną rzecz – przymierzasz się do założenia własnej firmy (lub już to zrobiłeś).  Być może zostałeś do tego przymuszony przez sytuację życiową, a być może właśnie w ten sposób realizujesz swoje największe marzenie. W gruncie rzeczy nie jest ważne, w jaki sposób dotarłeś do tego miejsca w swoim życiu, ważne jest natomiast wszystko to, co zrobisz od tej chwili.

Jeżeli dopiero debiutujesz w roli przedsiębiorcy, to właściwie nawet nie wiesz, czego możesz się spodziewać. W pierwszych miesiącach prowadzenia własnej firmy na nowo spojrzysz na wiele kwestii. A ponieważ nauka na własnych błędach to najdroższa forma rozwoju, skorzystaj z naszej pomocy. Wiele lat temu każde z nas założyło własną firmę i zebraliśmy dzięki temu doświadczenie, które dzisiaj pozwala nam pomagać debiutującym przedsiębiorcom. Teraz naszym celem jest pomóc Ci zbudować złoty trend w swojej firmie. Złoty trend to sytuacja, w której firma rozwija się w stabilny i bezpieczny sposób. Aby to osiągnąć uzyskasz od nas wsparcie merytoryczne w kluczowych dla firmy obszarach.

Agnieszka Dzienisiewicz - executive coach

Specjalizacja: efektywność w działaniu

Podpowiem Ci, jak podejmować dobre decyzje i efektywnie działać. Współpracując ze mną nauczysz się w co powinieneś inwestować swoje siły, czas i pieniądze.  Pomogę Ci uporządkować myśli i wypracować rozwiązania dla problemów, które napotkasz.

Agnieszka Śmiejka - trener sprzedaży

Specjalizacja: sprzedaż i marketing

Pomogę Ci zorganizować system marketingowo – sprzedażowy w Twojej firmie. Podpowiem, jak dotrzeć do klientów i zwrócić ich uwagę na Twoją ofertę. Nauczę Cię też jak bronić cenę, abyś nie musiał niszczyć swojej marży.

Maciej Kozubik - konsultant biznesowy

Specjalizacja: strategia biznesowa i finanse

Pomogę Ci napisać biznesplan i zorganizować finanse. Współpracując ze mną podejmiesz strategiczne decyzje, które będą mieć realny wpływ na kondycję Twojej firmy. Pomogę Ci na chłodno przeanalizować słabe i mocne strony Twojego pomysłu biznesowego.